All In Quality Shop
Mijn Account | Order Geschiedenis | Klantenservice
 
Snel zoeken  
 
  Hoofdpagina » Winkel Afrekenen
Klantenservice
Bestellen
Afleveren van uw bestelling
Betalen
Account
Voorwaarden en Diensten
Bestellen
Een artikel zoeken
Een bestelling plaatsen
Bulkbestellingen
Spoedbestellingen
Voorraad
Meer vragen...
 
Een artikel zoeken
Snel zoeken
Op onze website vindt u rechtsboven een balk met snel zoeken. Op elke pagina kunt u van deze mogelijkheid gebruik maken. U typt één of meer trefwoorden in en u krijgt alle artikelen die aan de zoekcriteria voldoen.

Via de boomstructuur
In de linkerkolom vindt u een overzicht van onze categorisatie. Stapsgewijs wordt u zo door de categorieën geleidt. Op de laatste pagina vindt u een overzicht van alle producten binnen de desbetreffende categorie.

 
 
Een bestelling plaatsen
Bestellen bij All In Quality Shop gaat via een aantal eenvoudige stappen.

Om een bestelling bij ons te plaatsen heeft u een account nodig. Ga hiervoor naar 'mijn account' bovenin uw scherm. Daarna klikt u op 'registreren als nieuwe klant' en krijgt u een formulier waar u uw klantgegevens in kunt vullen.

Stap 1: Toevoegen van artikelen aan de winkelwagen
Op de productinformatiepagina vindt u naast de bestelbutton een invulbalk waar u het aantal te bestellen artikelen in kunt vullen (hier wordt standaard de minimum besteleenheid ingevuld). Daarna klikt u op ‘bestel nu’. Rechtsboven ziet u dat het product aan uw winkelwagen is toegevoegd.

Stap 2: De bestelling afronden
Als u de bestelling af wilt ronden klikt u op ‘afrekenen’.

Stap 3: Verzendinformatie
Het adres wat u heeft ingegeven bij het maken van uw account wordt standaard gebruikt als afleveradres. Dit kunt u wijzigen door te klikken op ‘pas adres aan’. U vult de nieuwe gegevens in en klikt op ‘verder’.

Er bestaat de mogelijkheid om uw bestelling de volgende werkdag al in huis te hebben. U dient dan het vakje ‘spoedbestelling’ aan te vinken.

Als u deze stappen doorlopen heeft, klikt u op ‘verder’.

Stap 4: Betaalwijze
Het adres wat u heeft ingegeven bij het maken van uw account wordt standaard gebruikt als factuuradres. Dit kunt u wijzigen door te klikken op ‘pas adres aan’. U vult de nieuwe gegevens in en klikt op ‘verder’.

U heeft de keuze uit diverse betaalmethode. Deze kunt u selecteren door het bolletje achter de desgewenste betaalwijze aan te klikken.

Als u deze stappen doorlopen heeft, klikt u op ‘verder’.

Stap 5: Bevestigen van uw bestelling
Hier vindt u een beknopt overzicht van uw bestelling.

Door te klikken op ‘bevestig order’ verzendt u de bestelling en wordt u of doorgeleidt naar de betaalpagina (bij iDeal en PayPal, of doorgeleidt naar de bedankpagina.

Stap 6: Uw bestelling is succesvol ontvangen
Uw bestelling is door ons ontvangen en wij uw bestelling in behandeling nemen. Mocht u gekozen hebben voor vooruit betaling, gaan wij de bestelling pas in behandeling nemen als wij het totale bedrag op onze rekening hebben ontvangen.

 
 
Bulkbestellingen
Als u een bestelling wilt plaatsen van grotere aantallen willen wij u graag een offerte voorleggen. Dit geldt alleen voor bestellingen binnen Nederland of België. Ook bij kleinere aantallen of minimum besteleenheden kunnen wij u helaas geen korting aanbieden.
 
 
Spoedbestellingen
U kunt er ook voor kiezen uw bestelling met spoed te ontvangen. Op de pagina ‘verzendinformatie’ kunt u onder het kopje ‘spoedbestelling’ aangeven dat u de bestelling de volgende dag wenst te ontvangen. Dit kan alleen als u kiest voor betaling met iDeal of PayPal en besteld voor 15.30 uur. Mocht u toch voor vooruitbetaling of voor betaling met rembours kiezen hebben wij 1 ŕ 2 werkdagen extra nodig.
 
 
Voorraad
Op de productpagina krijgt u een indicatie voorraad van het product. Dit is echter de voorraad op ons centrale magazijn en deze staat dus niet op onze vestiging zelf. Het is dus niet mogelijk uw bestelling dezelfde dag nog op te halen. Hier hebben wij een 1 ŕ 2 werkdagen extra voor nodig.
 
 
Meer vragen...
Als u hierna nog meer vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen.